Reisplan - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tom Weel en Renske Schouwink - WaarBenJij.nu Reisplan - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Tom Weel en Renske Schouwink - WaarBenJij.nu

Reisplan

Door: Renske

Blijf op de hoogte en volg Tom Weel en Renske Schouwink

02 September 2015 | Nederland, Zwolle

Morgen is het zover! We nemen dan via Helsinki en Bangkok naar Phnom Penh, de hoofdstad van Cambodja, waar we onze reis zullen beginnen. Op 19 januari vliegen we vanuit Bangkok terug, waarna we op 20 januari aan zullen komen op Schiphol. Om jullie een idee te geven van wat we in de tussentijd gaan doen, is hier een kaartje met de route die we ongeveer zullen volgen.

• 02 September 2015 - 17:58

André:

Hoi Renske en Tom,
    Het routeplaatje ziet er veelbelovend uit :-)
    Morgen de eerste stap van jullie avontuur, en fijn dat we jullie stappen kunnen volgen via de blog.
    Goede reis en geniet zoals een ontdekkingsreiziger dat ook zou doen.

"Bon voyage! Have a great trip!"

Groet, André

• 02 September 2015 - 18:37

Hanneke Versteeg:

Veel plezier, Renske!!
    Ben heel benieuwd naar jullie avonturen!
    Maak er een mooie tijd van en zoals Nynke altijd zegt:
    Zonder hoogtepunten geen dieptepunten!
    ❤️

• 02 September 2015 - 22:30

Annemieke Hoevers:

Hoi Tom en Renske,

We zullen jullie reis volgen via de blog. Succes en GOEDE REIS!

• 03 September 2015 - 20:51

Martine En Erik:

Hoi Tom en ook Renske,

Inmiddels is jullie reis begonnen... geniet ervan met elkaar! En houd ons op de hoogte wanneer jullie daar zin in hebben

• 05 September 2015 - 09:41

Elze:

Lieve Renske en Tom,
    Stevige omhelsingen op Schiphol, tranen, dikke kussen, zwaaien en daar gingen jullie. We konden jullie nog lange tijd zien bij de douane, Tom uiteraard met kop en schouders boven iedereen uit, maar daarna begon de reis echt!
    De lange vliegreis hebben jullie nu achter de rug, dus het werkelijke avontuur kan beginnen. In Phnom Penh nog even samen met PeterHans en daarna op jezelf. We zijn benieuwd naar al jullie belevenissen, geweldig, en natuurlijk ook wel wat jaloers....
    Heel veel plezier jullie samen en denk ook nog af en toe aan ons :)
    liefs vanuit Zwolle, Michiel, Elze, Lars en Esther

• 05 September 2015 - 11:33

Gerdien:

Lieve Tom en Renske, wij wensen jullie een fijne reis toe en geniet ervan!! groeten van ons

• 07 September 2015 - 20:09

Oma En Opa:

Lieve Renske en Tom,
    Net je mailtje ontvangen dat jullie morgen de bus pakken naar Kratie en dat jij Renske in de bus jullie blog gaat vullen met jullie belevenissen. Wel, geloof maar dat we er naar uitzien jullie avonturen, bloopers en ervaringen te lezen. Denk eraan, ook als je al afgedongen hebt, betaal je nog teveel. Groetjes, ook van oma's, die met een vriendin naar een modeshow is.
    Liefs , Opa.